Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΙΟΣ..! (Ε. ΠΕΡΠΙΝΙΑ)


 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΙΟΣ..! (Της Εύχαρις Περπινιά)



Αρχές Δεκέμβρη, όταν ήμουν 5 χρονών, μας πήραν οι γονείς μου, μαζί με την αδελφή μου, να πάμε βόλτα στη μόλις στολισμένη Αθήνα. Περνώντας μπροστά από ένα πολύ γνωστό κατάστημα παιχνιδιών, κυριολεκτικά κόλλησα στη βιτρίνα κι έμεινα αποσβολωμένη μπροστά σε ένα κουκλόσπιτο.
Χωρίς να ζητήσω τίποτα, χωρίς να μου πουν κάτι, την άλλη μέρα πήγε ο μπαμπάς μου και ρώτησε την τιμή του. Το κόστος του ήταν ο μισός μισθός του.
Μη μπορώντας φυσικά, ούτε καν να σκεφτεί να το αγοράσει, αποφάσισε να μας το φτιάξει ο ίδιος. Έπιαναν τα χέρια του και το' λεγε η καρδιά του! Κι είχε και τη βοηθό, τη μαμά μου, πανταχού παρούσα!
Αυτό το σπιτάκι, μας περίμενε κάτω απ το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, φωτισμένο, στολισμένο, διακοσμημένο με επιπλάκια, και κατοικημένο από μικρές κουκλίτσες! Και μας συνοδεύει όλη τη ζωή μας, γεμίζοντας αναμνήσεις και συναισθήματα όχι μόνο τις γιορτές, αλλά κάθε μέρα που το κοιτάμε!
Γιατί η κάθε του λεπτομέρεια, με τα χρόνια ντύθηκε με ένα σωρό από ιστορίες, παραμύθια και συναισθήματα. Μας μεγάλωσε, μας δυνάμωσε και κυρίως μας θυμίζει τι σημαίνει να προσφέρεις με την ψυχή σου, τι σημαίνει να αγαπάς με όλη σου τη δύναμη. Τι σημαίνει να είσαι γονιός!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου