Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ (Γ. ΚΟΚΚΙΝΙΔΗΣ)



Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ (Του Γιώργου Κοκκινίδη)



Είμαι η στοργή,
είμαι το δάκρυ από το βλέφαρο,
είμαι ο άνθρωπος που ενόχλησε το σύμπαν.
Είμαστε εμείς
μια σταγόνα νερό στον ωκεανό
είναι πιο μεγάλη από της γης το σύμπαν.
Και βοηθούμε το δειλινό.
Θεέ μου ομορφιά,
Θεέ μου ζωή...


Στα παρακάτω ντοκυμαντέρ θα γνωρίσετε τον "άνθρωπο που ενόχλησε το σύμπαν" δηλαδή τον ποιητή Γιώργο Κοκκινίδη, ο οποίος πριν από 35 χρόνια εισήχθη στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα Χημικών Μηχανικών και κατά τη διάρκεια των σπουδών του ήρθε αντιμέτωπος με την ψυχική διαταραχή. Αυτό όμως δεν τον έκανε να χάσει ούτε το ταλέντο του στην ποιητική έκφραση, αλλά ούτε και τη δύναμη να καθηλώνει τον ακροατή με τον λόγο του...

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ (Σ.ΨΥΛΛΑΚΗ)

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗΣ

ΟΙ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ (Σ.ΨΥΛΛΑΚΗ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου