Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΣΤΑΣΗ (E. RAMAZZOTTI - N. SCHERZINGER)



ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΣΤΑΣΗ (Τραγούδι των Eros Ramazzotti - Nicol Scherzinger)


Eros: Το χαμόγελό σου με προκαλεί με καθηλώνεις με τα μάτια σου,άσε με να φύγω έτσι ώστε να μπορείς να με ξαναπιάσεις
Nicole: Πνίγεσαι σε βαθιά νερά για'μένα
Eros: Είσαι κινούμενη άμμος
Nicole: Μου αρέσει ο τρόπος που τραβάω τη προσοχή σου
Eros: Ξέρεις να με ανάβεις
Nicole: Όπως ακριβώς οι ωκεανοί που φουσκώνουν για να φιλήσουν το φεγγάρι λόγο βαρύτητας, η αγάπη μας μοιάζει με την βαρύτητα
Eros: Εσύ μπορείς να δώσεις στη ζωή μου τη τέλεια ηρεμία και ξαφνικά να μου σφίγγεις το χέρι κλονίζοντας μας που θα περνάμε από κινούμενη άμμο
Nicole: με ανασταίνεις, όταν ανάβεις τη φωτιά μου με κάνεις να νιώθω τόσο ψηλά που δεν θέλω να κατέβω είναι κάτι περισσότερο από μια απλή φαντασίωση που πραγματοποιήθηκε αισθάνομαι την αγάπη σου να πλημμυρίζει τα βάθη της ψυχής μου μέχρι την έκσταση
Eros: Μέχρι την έκσταση
Nicole: Οι επιθυμίες σου με πάνε εκεί που πρέπει να πάω και είναι τόσο όμορφα που μετά βίας μπορώ να αναπνεύσω και αισθάνομαι να φεύγω από το σώμα μου
Eros: Άσε με να σε βυθίσω λιγάκι ακόμα
Nicole: Μου δίνεις ό,τι έχεις και δεν έχεις
Eros: Είσαι νερό που ξέρεις να με σβήσεις
Nicole: Με κάνεις να νιώθω τόσο ελεύθερη
Eros: Και το γούστο σου θα γίνει η δύναμη της βαρύτητας
Nicole: Με ανασταίνεις, όταν ανάβεις τη φωτιά μου με κάνεις να νιώθω τόσο ψηλά που δεν θέλω να κατέβω,πάρε τον έλεγχο και δείξε μου πως είναι η αίσθηση του να πηγαίνεις από τον παράδεισο μέχρι την έκσταση
Eros: Νιώθω κάθε χτύπο της καρδιάς σου να κλονίζει τις αισθήσεις μου, ένας αναστεναγμός  κρέμεται από μια ανατριχίλα τόσο έντονη εδώ γύρω που αναδύεται από τα βάθη της, μέχρι την έκσταση
Nicole: Πνίγεσαι σε βαθιά νερά για'μένα, μη το παλεύεις απλά άστο να γίνει
Eros: Μέχρι την έκσταση
Nicole: Τώρα η επιθυμίες σου με οδηγούν στην αγάπη μας που είναι σαν τη βαρύτητα, μια νεογέννητη βαρύτητα
Eros: Εσύ μπορείς να δώσεις στη ζωή μου τη τέλεια ηρεμία και ξαφνικά να μου την πάρεις πίσω
Nicole: Πάρε τον έλεγχο και δείξε μου πως είναι η αίσθηση του να πηγαίνεις από τον παράδεισο μέχρι την έκσταση
Eros: Νιώθω κάθε χτύπο της καρδιάς σου να κλονίζει τις αισθήσεις μου
Nicole: Είναι κάτι περισσότερο από μια απλή φαντασίωση που πραγματοποιήθηκε αισθάνομαι την αγάπη σου να πλημμυρίζει τα βάθη της ψυχής μου μέχρι την έκσταση
Eros: Μέχρι την έκσταση
Nicole: Μέχρι την έκσταση

Fino All'Estasi


Eros: Sorridi provocandomi con gli occhi mi incateni qui mi lasci andare tanto sai che puoi riprendermi
Nicole: you're drowning in the deep for me
Eros: Sei sabbie mobili
Nicole: I love the way I'm drawn to you
Eros: tu sai accendermi
Nicole: just like oceans rise to kiss the moon it's gravity, our love is like gravity
Eros: tu che mi dai vita completamente calmami e di colpo pretendimi mani come nodi stringono noi che attraversiamo sabbie mobili
Nicole: bring me back to life when you light my fire makes me feel so high never coming down it's more than just fantasy come true i feel your love rising from deep inside of me up to ecstasy
Eros: fino all'estasi
Nicole: your desire's pulling me to exactly where I need to be it's so good that I can hardly breathe I feel it takes over me
Eros: mi lasci ancora immergere
Nicole: you give me all you've got
Eros: sei acqua che sa spegnermi
Nicole: you make feel so free
Eros: e il tuo sapore diventerà forza di gravità
Nicole: bring me back to life when you light my fire makes me feel so high never coming down take control and show me how it feels to go from heaven up to ecstasy
Eros: sento ogni battito del tio cuore stringere i miei sensi immobili un sospiro appeso a un brivido qui che così intenso dal profondo sale su fino all'estasi
Nicole: you're drowning in the deep for me don't figh it just let it be
Eros: fino all'estasi
Nicole: now your desire's pulling me our love is like gravity it's gravity baby
Eros: tu che mi dai vita comletamente calmami e di colpo pretendimi
Nicole: take control and show me how it feels to go from heaven up to ecstasy
Eros: sento ogni battito del tuo cuore stringere i miei sensi immobili
Nicole: it's more than just fantasy come true I feel yout love rising from deep inside of me up to ecstasy
Eros: fino all'estasi
Nicole: up to ecstasy








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου