Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ (Ι. ΔΑΥΡΟΣ)



ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ (Του Ιωάννη Δαύρου)

(Βασισμένο στο τραγούδι του AMR DIAB "OSAD EINY")

 


Μυστικά συναντιόμαστε
όσο μακριά κι' αν είμαστε
κι' είμαι σίγουρος θα ξαναρθείς
όσο μακριά κι' αν υπάρχεις...
Μπροστά στα μάτια μου είσαι
όπου κι' αν βρίσκομαι
και το νοιώθω δεν αργεί η στιγμή
που και πάλι θα συναντηθούμε...
Ο έρωτάς μου για σένα
γεμίζει πάθος το είναι μου,
τόσο που δεν μπορώ να τ' αντέξω...
Είσαι συνεχώς μπροστά στα μάτια μου
κι’ οι μέρες της μοναξιάς μου ανυπόφορες,
μύρια ανείπωτα συναισθήματα
κι' ασήκωτο το βάρος που δεν μπορώ
να σου πω το πόσο σ' αγαπώ...
Τις νύχτες σαν κοιμάμαι
εσύ εκεί, μπροστά στα μάτια μου,
όπου κι' αν πάω όπου κι' αν βρίσκομαι,
πάντα μπροστά στα μάτια μου...
Τα φύλλα της καρδιάς μου λένε
πως πίσω πάλι θα 'ρθείς,
άσβεστη η αγάπη μένει
κι' ο έρωτάς μου νικητής
την ελπίδα στην ψυχή μου φέρνει...


Δείτε τα σχετικά βίντεο παρακάτω. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου