Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΦΟ (MONIKA)


 

 

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΦΟ (Τραγούδι της Monika)



Γιατί; Πες μου γιατί;
Δεν μου τηλεφωνείς πια,
δεν με θες πια;
Μαύρα,όλα είναι μαύρα
είναι το χρώμα της καρδιάς μου,
είναι το χρώμα των ματιών μου.
Αλλά είμαι εδώ, ναι είμαι εδώ
όλοι φαίνεται να σημαίνουν τόσα πολλά,
όλοι φαίνεται να πιστεύουν ότι είμαι καλά.
Αργά, είναι πολύ αργά....
Τιμωρώ τον εαυτό μου
με το να παραδέχομαι ότι είναι αργά.
Γέλα, μπορείς να γελάς
μπορείς να γελάς για μέρες μαζί μου
μπορείς να με φτύσεις αν θες.
Γιατί είμαι εδώ, είμαι ακόμα εδώ
όλοι φαίνεται να σημαίνουν τόσα πολλά
όλοι φαίνεται να πιστεύουν ότι είμαι καλά.
Κοίτα με, υπήρχαν πιο πολλά να δεις
υπήρχαν περισσότερα για να είσαι υπερήφανος...



OVER THE HILL

Why? Tell me why?
You don’t call me anymore,
don’t you want me anymore?
Black, it’s all black
it’s the color of my heart
it’s the color of my eyes.
But I’m here, yes, I’m here
everybody seems to mean so much
everybody seems to think I’m fine.
Late, it’s too late…
I am punishing myself
by admitting it’s too late.
Laugh, you may laugh
you can laugh at me for days,
you may spit at me if you want.
Cause I’m here, I’m still here
everybody seems to mean so much
everybody seems to think I’m fine.
Look at me, there were more to see
there were more to be proud of…



Δείτε τα παρακάτω σχετικά βίντεο.
 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου