Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΕΣΥ (TEN SHARP)




ΕΣΥ (Τραγούδι των TEN SHARP)



Για μένα είναι εντάξει
όσο εσύ
θα είσαι δίπλα μου.
Μίλα ή απλά μη λες τίποτα
δεν με πειράζει, το βλέμα σου ποτέ δεν λέει ψέμματα.
Πάντα βρισκόμουν υπό διωγμόν
ανακαλύπτοντας αυτό που έψαχνα
και πάντα ήμουν ανασφαλής
μέχρι που βρήκα...
Οι λέξεις δεν βγαίνουν εύκολα
ποτέ δεν έμαθα
να σου δείχνω τί έχω μέσα μου.
Ω, όχι μωρό μου...
Πάντα ήσουν υπομονετική
έβγαζες πάντα έξω ό,τι προσπαθούσα να κρύψω.
Πάντα βρισκόμουν υπό διωγμόν
ανακαλύπτοντας αυτό που έψαχνα
και πάντα ήμουν ανασφαλής
Μέχρι που βρήκα...
Εσύ, πάντα ήσουν στο μυαλό μου
εσύ, είσαι αυτή για την οποία ζούσα
εσύ, είσαι η φωτιά μου που καίει αιώνια
είσαι το αστέρι μου που λάμπει πάντα.
Η νύχτα πάντα είναι ένας καλός φίλος
ένα ποτήρι κρασί, και τα φώτα είναι χαμηλωμένα
ξαπλώνεις δίπλα μου, κι εγώ είμαι γεμάτος αγάπη
και γεμάτος ελπίδα...


You

It's all right with me
As long as you
Are by my side
Talk or just say nothing
I don't mind your looks never lie
I was always on the run
Finding out what I was looking for
And I was always insecure
Just until I found
Words often don't come easy
I never learned
To show you the inside of me
Oh no my baby
You were always patient
Dragging out what I try to hide
I was always on the run
Finding out what I was looking for
And I was always insecure
Until I found
You, you were always on my mind
You, you're the one I've been living for
You, you're my everlasting fire
You're my always shining star
The night's always a good friend
A glass of wine, and the lights are low
You lying beside me, me full of love
And filled with hope...



Δείτε τα σχετικά βίντεο παρακάτω.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου