Σάββατο 5 Απριλίου 2014

ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ (ΦΕΡΝΑΝΔΟ ΠΕΣΣΟΑ)



Το Σύμπαν δεν είναι δική μου ιδέα (Του Αργεντίνου Fernando Pessoa, σε μετάφραση Στάθη Ιντζέ)



Το Σύμπαν δεν είναι δική Μου Ιδέα

Το σύμπαν δεν είναι δική μου ιδέα

Η δική μου ιδέα για το Σύμπαν είναι ότι είναι δική μου ιδέα.
Η νύχτα δεν έρχεται από τα μάτια μου,
Η δική μου ιδέα για τη νύχτα είναι ότι έρχεται απ’ τα μάτια μου.

Ανεξάρτητα απ’ ό,τι πιστεύω και τις σκέψεις που κάνω
Η νύχτα έρχεται αμείλικτα

Και η λάμψη των άστρων υπάρχει σαν να ‘χε υπόσταση.



O Universo não é uma Idéia Minha

O universo não é uma idéia minha.
A minha idéia do Universo é que é uma idéia minha.
A noite não anoitece pelos meus olhos,
A minha idéia da noite é que anoitece por meus olhos.
Fora de eu pensar e de haver quaisquer pensamentos
A noite anoitece concretamente
E o fulgor das estrelas existe como se tivesse peso.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου